Blogini sivut

sunnuntai 2. lokakuuta 2016

Kuka minä olen?

Kuka tätä blogia kirjoittaa? Se olen minä, Meeri, kuvataidekasvatuksen opiskelija! Kirjoitan tätä kurssiblogia osana Mediataidot-kurssia, jotta mediataitoni olisivat vieläkin paremmat.


Minä en muuten asu Rovaniemellä vaan Oulussa, jossa olen myös töissä. Käyn Rovaniemellä kerran viikossa - en siis opiskele kokopäiväisesti, koska minulla on niin mukava ja hyvä työ: saan suunnitella kouluja! Nykyään koulusuunnittelu on aivan erilaista kuin pari vuotta sitten - uudet ajatukset virtaavat niissä, ja kehitys menee eteenpäin huimaa vauhtia. En malta jäädä tästä junasta pois ja heittäytyä koko päiväiseksi opiskelijaksi. Ja kai minua se Rovaniemen kaamoskin vähän ahdistaa.

Olettekos koskaan käyneet täällä? Mielestäni tuo sivu on aivan huikea - se saa minut tuntemaan itseni hyvin pieneksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.